Anneeadayi Arabayla 9 saat yol gideceğiz doktoruma danismadim sizce bir sorun olur mu kontrolünde doktoruma da danscqm bir de aralk ayında başlarında dönüş yaparız inşallah esim kar yağışından korkyo yoldan dolayı sizce napmalyz kafam karisti
Yolcu_26 Anneeadayi bende 18 haftaligim urfadan adanaya gideceğim çarşamba günü gelirken bi sorun olmadı 1 hafta önce gelmiştim giderken de olmaz insallah
anneoluyorum94 Anneeadayi bir sorun olacağını düşünmüyorum araştırdığımda da öyle yazıyordu internette. Sadece kan dolaşımı için ayaklarınızın sürekli sarkık vaziyette olması uygun değilmiş mümkünse uzatarak yapın yolcuğunuzu
Anneeadayi Yolcu_26 inşallah ya esim de kar durumundan bahsedince benim de hamilelikte kafama herseyi çok fazla takmam beni yordu 😑😑