Merve__26 Selam kızlar perinatolojiye ilk kaçıncı haftada gittiniz ? Benim daha önce gebelik kayıplarım vardı doktor perinatolojiye kayıt açtı yarına randevu aldım ama erken mi bilemedim.
Yolcu_26 Merve__26 daha önce kayıpların olduysa zaten direk perinatoloji ye gitmen lazım en baştan ordan devam etmelisin haftası yok
Merve__26 @Yolcu_26 @Baby_B tamam kızlar çok teşekkür ederim. Doktor bugün iğneyede başlamıştı daha almadım. Yarın nasıl olsa perinatolojiye randevum var almayıp yarın doktora göre mi hareket etsem peki ?
Baby_B Merve__26 Siz bilirsiniz Basla dediyse baslayin Perinetalojide ayni sekilde yönlendirir sanirim Ya da yarini bekleyin Durumunuzu bilmedigim icin bir sey diyemiyorum🩷