Ybvvv La_sumom Ben 1.5 saatlik yaptım. Biraz belim ağrıdı ama sıkıntı olmadı bacaklarımı oynatmaya çalıştım
R-veyda44 2 saatlik yolculuktan birşey olacağını düşünmüyorum fikrim bu ama 2 saat içinde yarim saatte 20 dklik yürüyüş yaparsanız iyi olur
gmz10 Ben 36. haftamda 2,5 saatlik yolculuk yapmıştım. Doktoruma danışarak tabi ki sorun olmaz demişti siz de doktorunuza sorun bi yine de.