Sivassli58 Arkadaşlar 20 haftalk hamileyim doktor decavit ve devid verdi elevit yazmıştı istersen al diye ücretli ilaç sordum piyasada yokmuş başka takviyeler önerdi 600 TL ye size doktorunuz bunları yeterli görüyor mu ekstra takviye alıyor musunuz
Elfelf475 Sivassli58 bana direk sigortamın karşılamadığı ilaçları veriyor başından beri. Ocean falan vermeye başladı 20 haftadan sonra da
b-bg Sivassli58 bende decavit kullanıyordum doktorumu değiştirdikten sonra onda balık yağı olmadığı için elenetal 2 kullanmamı söyledi onu kullanıyorum 13. haftadan beri 33üz