Merhaba kızlar 5+2 olduk bugün dün baya bir yoruldum sürekli ayaktaydım ve dün akşam akıntıyla karışık acık kahverengi leke geldi peceteye silince ve bu sabah tekrar peceteye silince akıntıyla karısık geldi bir sorun olur mu birçok insan yaşıyormuş ama ilk gebeliğim oldugu için tedirginim.