Merhaba kızlar. 6+5 teyim çok şükür. Tüp Bebek tedavisi ile gebe kaldım. İki üç gündür ara ara kahverengi akıntım oluyor ve az denecek bı miktarda değil. Bugün de pıhtı şeklinde gördüm. Düşük önleyici bütün önlemleri aldık zaten progestan iğne ve fitil kullanıyorum estrofem aspirin oksapar kullanıyorum. Ama yine de tedirgin oldum normal mi bu dönemlerde bu durum yardımcı olabilir misiniz 🥺🥺