Kızlar gece 1 gibi kasıklarıma ve belime ağrı girdi ama bu gaz sancısı ve tuvalet sancısı gibi lavaboya gittim birşey yok sonra hastaneye gitmeye karar verdim çünkü 5 dakikada bir geliyor bu sancı doktora gittik ebe çatala çıkardı 3 cm açılman var dedi beklemeye devam ettim ebe dedi suni verelim mi ben hayır kendi sancımın hızlanmasını bekleyecem dedim 4 gibi tekrar çıktım çatala 8 cm olmuş dedi ama ben sancılarımı çok hissetmiyordum geliyor gidiyordu tekrar çatala çıkardı suyumu patlattı ondan sonra sancı başladı baktım ıkınma hissi geldi sanki büyük tuvaletini yapmak istiyormuş gibi çatala çıktım ve doğurdum kızlar 5,35 de kızımı kucağıma aldım ve hiç dikişim yok çok şükür ben çok korkuyordum korkumu yendim yaptım sizde yaparsınız💕