minikmucizem20 Kızlar dün geceden beri kaşıntı ve ishal başlamış bende 38+0 da alacak doktorum bebeği ama sancım vardı azaldı fakat şimdi kaşıntı ve ishal başladı :(
kindacute minikmucizem20 kaşıntı sebebi beslenmeyle de alakalı, beyaz un beyaz şeker içeren ürünlerden bir süre uzak durman semptomları hafifletir diye düşünüyorum. İki gün altın gününe katıldım ertesi gün kaşıntı tutmaya başladı. Hemen etki ediyor 🙈
fm-112 minikmucizem20 doktorunuza danışınız bi yazın simdi derim .gebelik kolestazı olabiliyor bu haftalarda
Berfincicek 36+4 bende inanılmaz kaşınıyorum ve her yerim yara oldu. Geçen hafta alt ast bakmışlardı normal geldi Ekim ayında safra asitleri normal geldi niye böyle kaşınıyor anlamış değilim
minikmucizem20 kindacute ben mantı yedim en som ondan dolayı oldu galiba :( bir de gebelik şekerim var
kindacute minikmucizem20 muhtemelen tetiklemiştir. Vücudunuza asit yapacak kahve domates süt gibi gıdalardan da birkaç gün uzak durun bence şifa olur Allahın izniyle
kindacute minikmucizem20 aslında direkt süt zararlı diyemem ama bizim kullandıklarımız hep paketli süt olduğu için tetikliyor. Günlük süt alırsanız o sorun çıkartmaz diye düşünüyorum. Pastörize olabilir ama uhtli karton paket olmasın :)