Kızlar bugün kontrol var doktorum sancıların çıkarsa akşama alırım yoksa ayın 20si dedi şuan 37+3 teyim ikinci kez sezaryen olacağım ilkinde de yanımda sadece eşim vardı yine öyle olacak kimse gelmeyecek herkese uzağız neyse işte diğer kızım 3 yaşında ve bana herkes ikincide çok zor toparlıyorsun falan diyorlar doğru mu ? Bir de yine aynı yeri mi kesecekler yoksa başka bir yerden mi kesecekler ? Bir arkadaşım ilkinde iyi toparlamıştım ama ikinci çok fenaydı yanında da kimse yok perişan olacaksın falan dedi baya korkutttu beni 🤦🏻♀️