Fizik tedavide doğum yapicam. İlk kızıma hamileyken düzenli olarak özel hastane randevularını kacirmazdik eşim hep işten izin alır götürürdü.Simdi başka işte çalışıyor sürekli izin alamıyor işten geldiğinde sıkıntı var mi acile gidelim diyede soruyor sağolsun devlette ilk başta randevu zar zor buldu onuda gebe polikliniği değil kadın doğum diye randevu almış 😂her neyse gittik normalde bakılmıyor ama bakiyim dedi asistan gibi biriydi bakti neyse ikinci defa randevu bulamadık 35. Haftamda acile gittik şimdi 37+6 yim 38 desek 3 haftadır gitmedim daha hani son zamanları daha sık gidiliyor ya bebeğin hareketi falan çok iyi ama sıkıntı var mıdır suyu falan tam mıdır bilmiyorum ben randevu almadan bi kaç günde bir bahaneyle acile gitmeli miyim gündüz vaktim olmuyor çünkü eşimden başkada destek yok o götürüyor