Kızlar selam, döngümün 18. Günü başlayan bir göğüs ucunda acı oluşumu var. Bugün 19. Günüm ve gece bir yerlere dokununca uyandıracak kadar bir acı var. Bat 6 gün sonra, ve bir de göğüs uçları da artık acıdan kaynaklı mu bilmiyorum şişler, normalde çok şişik olmaz.
Hamilelik belirtisi olabilir mi ? Ne zaman test yapayım ? Bu ay erkenden testlere başlamak istemiyorum 🥹 ama giderek artan bir göğüs ağrımın olması biraz umutlandırıyor bide akıntım fazlalaştı beyaz renkli bi akıntı geliyor. Destek olanlara şimdiden teşekkür ederim 🤩🌺