zuzuu34 gebelik alerjisi yaşıyorsunuz, bire bir aynısını yaşıyorum, ilk bileklerimde başladı, kaşıdıkça bütün vücuduma yayıldı, artık kaşınmaktan heryerim yara içinde kaldı, son çareyi alerji hapında buldum, kaşındıkça ondan içiyorum, duş jeli ve kese tarzı şeyleri bıraktım, çocuğumun şampuanını açtım onu kullanıyorum, ılık suyla duş alıyorum, en son vücuduma buz gibi su tutuyorum, vücudumu güzelce nemlendiriyorum, bazı geceler buz aküsüyle uyuyorum, anca öyle rahatlıyorum, 36. haftamda başladı, 38e girdik, 2 gün sonra doğumum var, umarım doğumla beraber geçer bu kaşıntı olayı