ErGulsenDem 10 haftalık hamileyim doktora gıttım bana saglık ocagından aile hekiminden testler yaptırman gerekıyor dedı. saglık ocagına gıttım kan tahlılı ve ıdrar tahlılı yaptırdım.dıger testler bebek ıcınmış onlar orda yapılmadıgı ıcın hastaneye gıtmemi soyledi. Çalıştığım için sürekli izin vermiyorlar acaba bu testler sabahmı yapılıyor 3 ten sonrada yapılıyormu açmı tokmu olmam lazım bilmiyorum yardımcı olurmusunuz?