Merhaba ben 2 aylık bir anneyim bebeğime sütüm yetmiyor yada benim mi bilmediğim bir şey var anlamıyorum mamayı kesmek için uğraşıyorum ama kızım doymuyor bugün öğlene kadar mama vermedim diyorum ama acısını çıkarıl daha fazla mama içiyor ne yapmam lazım rezene içiyorum beslak damla kullanıyorum kahvaltı da pekmezli yumurta dut kaynatıp içiyorum bana akıl verir misiniz lütfen mama vermek istemiyorum bebeğimde inatçı sütüm azalınca emmeyi bırakıyor pompa ile sağmak istiyorum uyumadığı için ağladığından onu da yapamıyorum