Mutluluukkk_ Kasığımda resmen bi hareket var normal mi bu durum kıyır kıyır hareket bidr anlamadım bi garipp bebek hareketlerini normalde karın bölgrmde hissediyorum
Mrs_merve Mutluluukkk_ bende 32. Haftaya yeni geridim aynı durumu yaşıyorum benimde aklıma pozisyon degişikligi geldi sanki rahmime baskı yapıyor birde öyle hissediyorum
Aurorares Mutluluukkk_ bizde 32ye girecegiz kendisi hep kasiklarimda elleri minik minik gidikliyor ayaklar karin boslugumda benm bebe hep oralarda yukari cikmadi bir kere gogus kafesimi tekmeledi o kadarcik.Plesentam asagida belki ondan
Zelihapekr Aşağı düşmeye başlamıştır. Pozisyonu değiştiği üçün kasığınızda hissetmehe başlamışsınız hareketleri. Ben de 34 e girdim tekmeleri artık göğüs kafesimde ve midemde
Duyguerbasbozkaya Bende 33.haftadayim bazen kasıklarımda bazense göğüs kafesimde hissediyourm şuan başı aşağı doğruymuş doktorum kontrolde öyle söyledi 😬
Himommy 31 haftalığız benim de doğum pozisyonunda o yüzden hareketleri karnım ve kasıklarımda doğuracakmış gibi hissediyorum 🫠😂