Kızlar merhaba ,
hamileyken(5aylık) işten çıkarıldım. 2 saat erken çıktığım için yönetim tarafından istenmedim . Performansımı sebep gösteremezler her ay performans değerleme sistemine göre notun yüksek . İşten çıkarılma kodum işveren tarafından haklı sebep bulunmaksızın fesih detayında ekonomik sıkıntılardan dolayı personel azaltılmaya gidilmiştir yazıyor ama sadece ben çıkarıldım . Kıdem ve ihbar tazminatımı veriyolar. Ama doğuma kalan 4 ay ve artı olarak doğumdan sonra emzirme izninden dolayı 1 yıl iş bulamayacağım büyük ihtimalle . Doğum paramda yandı . Tazminat davası açsam kazanır mıyım ? Ne kadar sürer davanın sonuçlanması ? Bana ne önerirsiniz çevrenizde yaşayan var mı böyle bir durum ?