Ben ilk dogumu cevizli vera hastanesinde yapmıştım. 2. İçinde kontrollere elimden geldikçe gitmeye çalışıyorum dogumum bazı sebeplerden ötürü devlette olacak. Ama didem hanımı civarda tek geçerim dogum sonrası cocuk doktoru senem hanımda aynı şekilde 2. İçinde yapacak olsam oradan vazgecmem