Aslaninannesi_ 24 haftalığım hala uyandığımda yatabiliyorum o uyuma şekli çok ileri 30 dan sonra diyor doktor şuan erken
ceren-123 seymaozcannn ben hep yüzüstü yatıyordum baya da yattım hatta çok şükür sorun olmadı karnım büyüdü şimdi de sırt üstü yatmaya başladım 😂 soluma yatmayı beceremiyorum maalesef
Ebru_ebru seymaozcannn 20.haftadan sonra yatılması önerilmiyor diye biliyorum ama bende 15+4 haftalığız daha çok sol tarafıma yatıyorum arada sağa dönüyorum .