gecegunduz yok canım bende oyle olmadıı ben 4yıl arayla hamıle kaldım bende başqa durumdan dolayı adet olmadım zaten cocuk yapmak ıstyorduk artık demem o kı ben bıle adet olmadan hamıle kaldım sut verırken bıle bu mumkun🥰 ben ilaç kabul edıyordum stressden adetım olmadı 2aya yakın sonrada hamıle kaldım 🤔🤔🤔🤔 şimdi 21gun sonra bebegımı kucagıma alıcam🥰