Eceemm Aminn İnşaallah hepimiz Sağlıkla Kavuşalım Evlatlarımıza Hayırlı Bir şekilde ve zamanında Evlat Bambaşka Birşey Rabbim Layık Olan Dileyen İsteyen Herkese Nasip Etsin İnşaallah ilk doğumum normal doğumdu 41 haftaya kadar gelmeyen bir tosuncuktu bekledik devlet hastanesinde doğum yaptım ben 41 haftalıkken yatışım yapıldı suni sancı aldım 4 kilo olarak dünyaya gelmişti Hamdolsun şimdi 3 buçuk yaşında dilerim sizde bir nefeste kolaylıkla dünyaya getirirsiniz yavrunuzu 🤲🏻🥰