Momysumy hamileliklikte epilasyonun tehlikeli oldugunu biryerde okumustum bu dogrumu? dogruysa ne yapmaliyiz,jilet i de ben sevmiyorum. agda ya bile tehlikeli demisler
Ozlemsvr Momysumy lazer epilasyon ise evet. Ana ev tipleri zararlı değil bende kullanıyorum. Agdada zararlı değil kim diyo zararlı diye. ? Agdada kullanıyorum ben heri geliyo..
Cigdemilkar Momysumy agdada kasilma oldugu icin dogumu tetikliyor diyolar ama napalim jiletle hergun sagimizi solumuzu mu alalim ben 37 haftadayim p tesi dogumum var gttim agdami yaptrdim mis gibi oturup jiletle ugrasamam surekli surekli😕
Momysumy Ozlemsvr cok fazla arastirmaya kalkarsam internet herseyi cikarir ksrsina :)) bana da sacma geldi neyle temizleneceksin bunlar yasaksa yani.
Ozlemsvr Momysumy makina kullanıyorum canım diğer lazerli türlerini kesinlikle kullanma ev tipini de kullanma..
Momysumy Aynen bide benim daha çok yeni şimdi jilet yapsam sonrasında Karnım büyüdükçe iyice zor olacak 😶😶😁 teşekkür ederim bilgilendirfiginiz icin
Seyyyma7 Momysumy Canım ağdanın nesi zararlı ? Bence en güzeli ağda ben 1.5 ay rahat ediyorum yaptırdığım zaman
Englishteacher Hamilelik öncesinde lazere gittim baya inceldi tüylerim genital bölgemi eldivenle topladım bi süre artık göremiyorum geçen gün ağdaya gittim korka korka 5dk da bitti oh dedim ya kadın da 1.5 2 ay çıkmaz senin dedi 💃💃 doğuma yakın bi kere daha giderim tmmdır 💪🏻