Hanımlar merhaba benim ilk gebeliğim 19-20.haftada (kanamayla beraber)suyumun gelmesiyle sonlandı. 2.gebeliğim de boş gebelikti 7 Ekim’de kürtaj oldum. Doktor bana 2 kutu duphaston yazdı. 3.gebeliğin sağlıklı olması için yazdığını söyledi. Adetin 1.gününden sayarak 14.gün kullanmaya başla gebelik oluşursa bırak eğer gebelik oluşmayıp adet olursan yine aynı şekilde adetin 1.gününden sayıp 14.gün kullanmaya başla dedi. Sizler nasıl kullandınız acaba