Kızlar merhaba 4 gün önce doğum yaptım ve dünden beri bebeğimde olan bir titreme fark ettim tam kolunu yada bacağını oynatacakken böyle titriyor biraz bugün hastaneye götürdük çok küçük olduğu için refleks olabilir dediler takip edip tekrar bir doktora görünün dediler benzer bişey yaşayan varmış yada duyan