Kızlarrr iyi geceler ❤❤ sabah detaylı ultrasona gireceğim ilk kez ve çok heyecanlıyım. Yüzünü falan net görüyoruz değil miii❤ deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz🥰 Sağlıklı olmasını diliyorum en çok❤❤ hepimizin bebişleri sağlıklı olsun inşallah ama yüzünü de çok merak ediyorum 21+6dayım. Bahseder mısınız bana şu detaylı ultrason muhabbetinden🥰🥰