Duruli55 Kızlar merhaba ☺️ ikinci çocuğuma hamileyim 9+6 dayım kızımda ne bulantım olmuştu ne aşerme nede başka birşey ama bu hamileliğim sabahları aç karna bulantı hafif kasık ağrısı acaba erkek mi belirtiler farklı ya ne düşünüyorsunuz 🫢
gecegunduz Duruli55 😅gönlünüze göre olsun İnşallah ama bazen kusma bulantı vs bunlar cinsiyetle alakalı olmuyor kişiden kişiye değişen bir şey bu ve her bebeğin kendine has belirtileri var 🙂
Rabia97 Duruli55 canım gebelikten gebeliğe değişiyor bu durumlar 2.oğluma hamileyim ve ikisinde de belirtilerim çok başka sağlıkla gelsin inşallah rabbim gönlünüze göre versin 🙏🏻
gecegunduz Duruli55 😇aklına öyle gelmesi normal gayet hem belkide farklıdır cinsiyet ama hani belirtiler farklı diye illa farklı diyemeyiz yoksa belkide dediğiniz gibidir
Duruli55 gecegunduz artık göreceğim daha haftam var bekliyoruz hayırlısı ile sağlıkla gelsin tüm bebişler ❤️
deryabilir34 Duruli55 o belirtiler genel yaygın belirtiler cinsiyetle.alakasi yok bence benim karnımda küçük ve sivri olduğu için herkes erkek bebek sandı 33 haftaya kadar göstermedi kendini ama kızım olacakmış ama tabi bazı hurafelerde tutuyor yani bende anlam veremiyorum.🥰
Duruli55 deryabilir34 yok cinsiyetle alakalı olmadığını biliyorum ama hep öyle diyor ya büyüklerimiz aklıma hep öyle geliyor o sebepten 😌