defneezvrk bende devlette yaptım bu haftaiçi 21 haftalığım normal ultrason gibi karından bakıyor herşeye detaylı bebeğinizin tüm organlarına çok şükür bi sorun çıkmadı benim rahim ağzı darlığım dışında,3 görüntü verdi doktor sağolsun renkli olarakta yüzünü gösterdi telefonunla çekebilirsin dedi profesördü ve iyi bir doktordu ben memnun kaldım 🌹