Yayalin canım bu belirtiler kişiden kişiye değişiyor. Mesela ben 10.haftadan itibaren mide bulantısı yaşamıştım ama asla kusmamıştım sadece iştahım kapanmıştı. 14.haftadan sonra bulantım artmıştı ve prilam içmediğim zaman mutlaka kusuyorum. 21 haftalık olduk hala prilam içiyorum çünkü içmeyince kusuyorum. Onun dışında bulantım yok çok şükür🥰