Asya-asel Bende mesela perinatolojiye gidiyorum ilk hamileliğimde preaklemsi geçirdim. Bu hamileliğimin başından beri hem özel hem devlete gidiyorum. Erken doğum ihtimalim preklemsi+ bu hamileliğimde gebelik şekeri de olunca perinatolojiye takip ediyor. Muayenelerde direkt doktorun kendisi bakıyor ama doğumda girmiyorum dedi bence de saçma hele böyle ekstra durumları olan hamilelerin aklında daha çok soru işareti oluyor..