Nazli_3009 Simgecik6 senin sanırım dış gebelik olmuş çünkü kese görününce falan öyle bir iğne yapmıyorlar. Ama bildiğim kadarıyla dış gebeliklerde iğne yapılır
Nazli_3009 Simgecik6 kanser hastalıklarında kullanılan bir iğne bu iğneden sonra 6 ay korunmanız gerekiyor anca atılıyor vücuttan oluşan gebelik sağlıklı olsun diye
Simgecik6 ayse1000 benim gözükmediği için eğer tüplere yerleştiyse sonlansın diye vuruyorlarmış kürtaj da oldum iğne de vurdular Dr %95 sonuçlanır dedi ama değerim düşmezse tekrar doz vurmaları gerekiyor inşallah gerek kalmaz