Ozzgeonurr07 Merhaba anne ve anne adayları. Moms tea markalı anne çayı aldım ama biraz hevesime denk geldi. İçerik vs çok detaylı bakmadım. Kullanan öneren var mı? Ya da iade edeyim mi?
Guzelanne56 Ozzgeonurr07 ıcınde rezene falan oluyor genelde ben çok faydalı buluyorum, hatta bebeklerde gaz onlesın dıye ozellıkle alınıyor. Doğumuma az kaldı dırekt hastane çantasına koyucam farklı bı marka almıştım şans eserı ama tavsıye ederım
Ozzgeonurr07 Guzelanne56 benim sütüm çok erken akmaya başladı. Umarım doğurunca da böyle olur da takviye şeylere ihtiyaç kalmaz. Sizinde öyle olur umarım. Görünce alanları bende almak istedim bir anda. Bakalım ne olur doğumdan sonra. Teşekkür ederim size de
Guzelanne56 Ozzgeonurr07 ilk bebegımde kullanmıatım çok faydalı olduğunu düşünüyorum süt bı zaman sonra azalıyor ilk gunlerkı gibi oluk oluk akmıyor