gizemisim Kızlar merhaba benim bebeğim makat gelişli daha hiç dönmedi 37+2 haftalık ben konya şehir hastanesine gidiyorum yarında kontrolüm var acaba gün verir mi doktorum artık herkes sancın gelir dönme ihtimaline karşı almazlar diyor bende sancı çekip sezaryen yapmak istemiyorum ilk hamileliğim ve korkuyorum bu durumda sizce gün verirler mi ?
Maviannee Merhaba bende 38+2 haftalığım makat geliş bebeğim, doktorum dönme ihtimali yok artık dedi 39. Haftaya sezeryan günü verdi. Özelde doğum yapacağım, devlete gittiğimde yatış vermişlerdi imza ile çıktım bence gün verir.
Maviannee Sancım geldi sanıp gitmiştim ( sancımda açılmamda yokmuş) makat gelişli biz risk almayalım dediler yatış verdiler. Sezeryan yapacaklardı