Kızlar selaammm , 5.5 aylık bir kızım var, geçenlerde ishal ile birlikte hasta da olduğunda yemeden içmeden kesildiği için sütü biberonla verdim doğasıyla çok emmedi. Süt içsin hep öyle takviye yaptım. Şimdide zar zor memeyi tutturuyor ama hiç sütüm yok neredeyse . Önceden tek sagista çift memeden en az 100 ml süt çıkarsa simdi o da yok yarı yarıya bayağı azaldı 😭 3 saatte bir sağım yapıyorum gelsin diye ama bayağı bayağı az , arttırmak için neler yapmalıyım.? Tekrar artar mi sütüm 😢