İyi akşamlar herkese 11 kasımda yaptığım testte silik çıktı bugün adetim 7 gün gecikti sonrasında yaptığım testler ya daha silik ya da hiç çıkmadı belirtilerim var özellikle kasık ağrılarım daha belirgin ve alt karnımda üzerine yattığımda daha yoğun bi ağrı hissettim böyle bi şey yaşayan var mı aranızda hamile miyim değil miyim anlamadım