Figen1-2 neden 36. Haftada bebeği sezeryan ile almak istiyor doktorunuz hiç sordunuz mu ? Bence sizde doktorunuzu değiştirin 37 hafta ve öncesi prematüre sayılıyor bebek hamileliğinizde her şey yolunda ise zamanını doldurmasını beklemesi bebeğin gelişimini tamamlamasını beklemesi mantıklı olandır. Erkenden almak istemesi bana hiç iyi niyetli gelmedi , son olayları unutmayın yeni doğan çetesi.