Kızlar haftaya detaylı ultrasona gireceğim, şuan 21+4 teyim bu zamana kadar rahim uzunluğu ölçümü yapılmadı. Detaylı ultrasonda ölçülüyormuş sanırım. Bu ölçüm alttan mı oluyor yoksa ultrason cihazı ile mi yapılıyor? Tecrübeli hanımlar deneyimlerini yazarsa sevinirim 🙂