Nurbozdag08 cuma gecesi ve cumartesi aynı durumu yaşadım. Cumartesi acile gittim ağlayarak nst’ye bağladı ebe. Niye dün gece hemen gelmedin dedi. Çok şükür gayet iyi çıktı. Hatta kıpır kıpır bu oğlan dedi. İçimi rahatlatmak için ultrasondanda gösterdi. Ancak son haftalarda hareket hissetmiyorsan hemen gel demişti doktorum. Aynısını ebede dedi. Acile gitmek her türlü iyi oluyor