23 haftalığım inanın ben de hissetmiyorum. Gün içinde dışarda falan genelde bebek hareket etmiyor, Havalar soğuk. Daha çok mont, sweet falan giyiyorum o zaman göbeğimde belli olmuyor ve tamamen unutuyorum hamile olduğumu. Hareket ettikçe hamileliği hissediyorum ☺️