Caglacolak5237 ben gebeliğin en başlarında çok sık yaşardım hatta her seferinde erken doğum olabilir mi acaba diyip korkardım meğer enfeksiyondan dolayı oluyormuş batma,ve karnımda da bebek kasılması beraberinde bir rahatsızlık vardı,size de zaten kessin olarak bir şey diyemem benzer konu olduğu için yazmak istedim