İlk gebeliğim zorunlu sezeryandi 8+2 de sezeryan oldum . İkinci gebeliğim de mecbur sezeryan olacak . Bebeğim biraz zayıftı hâlâ da zayıf kayınvalidem filan sürekli biraz daha bekleseydiniz daha kilolu olurdu diyip duruyor. Sizin sezeryanlar kaç haftalıkken oldu . Sezeryan tarihini doktor istedi .