nerayaren ben 2 oğlumu da 10 günlükken yaptırdım ne onlar bildi acısını ne ben zorlandım,benim yöntemim farklıydı o yüzden 4 günde iyileşti yaraları
Yarasını temizlerken temiz gazlı bezi önce zeytinyağına batırırdım baya sonra üzerine doktorun verdiği kremleri sürerdim kapatırdım üstünü her alt değiştirmede aynısını yaptım,çok çabuk düzeldiiiii