Yeniiannee ikisi aynı şey oluyor zaten
Takım olarak almaya gerek yok ama illaki yenidoğan almak gerekiyor
Sadece şöyle birşey var her bebeğin kilosu aynı değil bu yüzden bazı yenidoğanlar çok küçük oluyor ben hiç yenidoğan almamışım bunu farkettim 😅
Kıyafetlerini yıkamaya başlıyacam çünkü
Kimisi kaç takım kıyafet alıyor oda abartı olabilir
Ve sezeryan doğumla normal Doğum farklı oluyor. Bu yüzden kendine alacağın eşyalarında farklı oluyor
Birde Bebek bezi 0 numara almadım ben direk 1 numara aldım
Birde bir sürü liste yapıyorlar bir gecede nasıl o kadar ürünü kullanıyorlar onuda anlamış değilim 🤷🏻♀️🤣🤣🤣