Cananderin24 Sağ dudağın üstünde çıban mıdır siyah kist gibi bişey var ve aylardır geçmiyo çok kaşınıyo doktora gösterdim hamilelikte normal geçedebilir doğumdan sonra kaladabilir dedi moralimi bozdu çok çirkin duruyor ya yaşayan var mı acaba