Bunu buraya yazacağımı gerçekten hiç düşünmüyordum. İlk doğumum sıfır açılma ve suni sancı alarak gerçekleşmişti bi hayli beni yormuştu. Bu ikinci gebeliğimde doktorum 37 haftada çatı muayenesi yaptı ve 2.5 cm açılmam da vardı nst girdiğim halde çıkmıyordu. Doktorum rahim ağzında yumuşak sen diğer kontrolü beklemezsin doğurursun dedi. Bende şaşırmıştım açıkçası. Ertesi gün sabahında nişanım geldi endişe yapmadım bekledim 2 gün sonra gece 3’te suyum geldi suyumun peşine düzenli şekilde sancılarım eşlik etti duşa girdim işi gücümü yaptım 4.30 da hastanedeydik açılmam 4 olmuştu. Doktoruma haber verdiler daha sonra suni sancıyla desteklediler saat 6.30 da sabah ezanıyla birlikte tek bi ıkınmayla bebeğimi kucağıma aldım Allah herkese böyle doğum nasip etsin o kadar güzel geçti ki kuş gibi 😍🤲🏻❤️