biryildiz42 Byyxzzz ben 40 haftaya kadar beklemiştim nişanım gelince sancım gelmeyince suni sancı verildi normal doğurdum
fm-112 Byyxzzz kilosu suyu vs nasıl gidiyor ilk gebeligimde kilosu 4e yakın dıye 38de suniyle dpgum yaptım bunda bekliyoruz bakalım yine kilosu yükselirse mecbur suni sancıyla başlayacagız yine