Bende sizin gibiydim iki çocuğumun arasında 10 yaş var ilkinde gençtim başıma ne geleceğini bilmiyordum bu bebeğimde ne zamanki 30. Haftaya girdim hayatı kendime zindan etmeye başladım durup durup herkese ben doğuracagim farkında mısınız nasıl doğuracağım çok korkuyorum diye ağlamaya başlıyordum annem eşim ne korkuyorsun dediğinde de kavga çıkarıyordum😂
İki hafta önce hastaneye gittik nst de sancım çıktı doktor aç mısın dedi hayır kahvaltı yaptım dedim 8 saat açlık süresini beklediler süre dolar dolmaz beni bi ameliyata aldılar neye uğradığımı şaşırdım hiçbir şey anlamadım hala bazen ben doğurdum diyorum 😅 o kadar korkuyordum ki aklım çıkıyordu Allahım bu çocuk burdan nasıl çıkacak diyordum üzerinden 20 gün geçti bile çok şükür
Demem o ki hiç korkmayın keşke o günleri kendime zehir etmeseydim hatta bunun ilk doğum olmaması daha iyi çünkü tecrübeliyiz ne zaman ne yapmamız gerektiğini biliyoruz Allah hepinizin yardımcısı olsun sağlıkla doğsun bebisleriniz