Serrabade demi 1. De hiç korkmadım 3 gün sancı çektim açılma olmadı sezaryene alındım.. üstüne 2. Gün taburcu olup evde kendi işimi kendim gördüm.
2 sezaryende acayip bir korku doğumhane koridorunda tekerlekli sandalyede bayıldım … sezaryen sonra 20 gün kadar yatalak yattım
Şimdi çok ama çok korkuyorum ..