İlk doğumum erken olduğu için ve riskli gebelik olduğu için sen o zamana kadar doğuruyorum diye gelmezsen 37. Haftanın içinde alalım dedi ve 3 aralığa gün verdi doktorum. Kızlar dua edin bu sefer en azından 37’yi göreyim, kızımı sağlıkla kucağıma alayım. İlk doğumum çok trajik ve kötü bir deneyimdi. Bana da dua edin bu sefer bende güzel bir doğum geçireyim inşallah 🙏🏻