bacılar şuan esenler medipole gidiyorum ve doğumumu da orda yapmayı düşünüyorum. doğumuma eşimin de girmesini istiyorum, eş alınmıyor muymuş öyle bir yorum okudum burda. özellerde fotoğrafçı sokan bile var umarım hastane değiştirmek zorunda kalmam medipolde doğum yapanlar ya da bilgisi olanlar yazabilir mi?