Kızlar dün geceden beri sancım vardı. Sabah da nişanım geldi. 37+6 yım. Öğlen de kanama görünce hastaneye gittim. Açılmam da sancım da yokmuş. Yarın tekrar rutin doktor kontrolüm olduğu için eve geldim. Ara ara belime bıçak saplanır gibi ağrı giriyor ve kitleniyorum. Onun dışında öğleden beri sancım yok. Merak ediyorum sizler nişan geldikten ne kadar süre sonra doğum yaptınız