Fatmayavz Kızlar dün doktora gittim alttan muhane etti acilman yok ancak bebek kanala inmiş ve nts de sancim çıkıyor bugün tekrar çağırdı doktorum. Adet olacakmisim gibi ağrım var acaba doğum sancilarimi acilmamda yok ama ntsde ağrı çıkıyor böyle olup normal doğum yapan var mı?
Prensesimiz Fatmayavz geçmiş olsun canım Rabbim bi sancıda kurtarsın. Bende 37+1 im benim çok nadir bel agrısı var . Haftaya doktora gidecem inş